I Follow...

Friday, March 23, 2012

Terkesima aku...

Terkesima aku dibuatnya.  Tak sangka aku dia buat macam tu.  Hahahah... boleh pulak dia peluk dan tonyoh2 kepala aku?  Mak ai.. lama benar dah tak der saper2 pun jua yang berani buat macam tu pada aku. Hmmmm... dia tengok aku ni macam masa kami kecik2 dulu kot.  Boleh tonyoh2 kepala.  Dia sedar ke apa yang dia buat tu?  Hello bro... hengat2 la sikit.  Kita ni dah tua2 dah memasing.  Bukan macam dulu leh main sorok2, main aci kejar...Suker2 ko jer tarik rambut aku...kacau2 aku dalam kelas (kalau ko tak kacau aku dulu2 tu mungkin aku dah jadi cendiakawan kot skrang) hahahah....  Lawak sangat ke kata2 aku hari tu, sampai ko tonyoh2 kepala aku?  isy3.. tekejut beruk aku dibuatnyer... Walaupun aku terkejut beruk dengan tindakan ko tu tapi, aku rasa ko jujur... Mungkin itu tindakan spontan dari ko kot...?  Tak per lah... 'aku maafkan kamu..' hehe..(macam lagu Jamal Abdillah)...tapi tak leh la buat selalu...ek..!!! :-)




 Kenangan terindah masa kecik2 dulu... Rasa macam nak kembali jer ke zaman itu.... huhu...


No comments:

Post a Comment