I Follow...

Thursday, February 23, 2012

Selesai one cylce.. (Terima kasih putera ku... )

Well... 1st cycle 3 hari (Isnin, Selasa dan Rabu) berturut2 rawatan kimoterapi hubby tamat.  Semalam ialah hari terakhir.  Next cycle will be on 13th March.  Nasib baik ada putera ku Muhamad Fahmi yang dengan rela dan tanpa merungut sepatah pun jua menemani abahnya di hospital.  Tak payah la aku ambil cuti.  Memang meletihkan sebenarnya.  Hari Isnin iaitu hari pertama kimo ari tu dari pukul 9.00 pg hingga 4.45 ptg di hospital.  Aku pun pelik juga kenapa lama sangat?  Rupa2nya ada teknikal problem... tiub/dripnya  tersumbat... adoiiiiiiiiii... kesian betul aku pada hubby dan Fahmi.  Balik tu hubby langsung tak berdaya, tidur jer terus sampai ke malam. 

Semalam Faiz tanya, "ummi, nanti 13 Mac camne?  Siapa nak temankan abah sebab Fahmi dah balik Jitra?" Aku kata.."Lets worry abt that later.."  Setiap sesuatu itu pasti ada jalan penyelesaiannya... (Sound and look very calm ha?) hahahah... dalam hati aku hanya Tuhan yang tahu... huhu....

Aku juga nak ambil kesempatan ini nak bagi kredit dan ucapkan ribuan terima kasih kepada my boss and friends kat Unit Kewangan dan Pelaburan kerana memahami dan benarkan aku ambil masa keluar untuk uruskan hubby.  Thank you...Thank you.. Thank you....




1 comment: