I Follow...

Thursday, July 5, 2012

Makkkkkk...!!!!!

Dua hari lepas bila aku buka emel, ada seseorang hantar gambar.  Kecil dan tak jelas pun gambar tu dan tajuknya 'Ibu'.  Aku tertanya2 siapa pula yang hantar emel ni?. Mula-mula malas nak buka, takut kalau2 ada orang hantar gambar yang bukan2.  Tapi oleh kerana tajuknya 'Ibu' aku click juga untuk lihat gambar tu dengan lebih jelas... bila aku buka jer..... huhu.. itu gambar kakak ku sedang suapkan susu ke mulut mak!!! aduh... sayunyer hatiku.. Aku rindu makkkkkk..!!  

Rupa2nya abang ku (Uda) yang hantar, guna samsung barunyer lah tu..!!!  Tq Uda.. :-) InsyaAllah esok lepas kerja aku akan balik kampung.  Jenguk mak, k.anjang, Uda, k.cik, k.nyah..k.yong, k.lang semua... !!! (kerana aku rindu semua... kerana aku.. adik manja korang..) hehe.. perasan la pulak..





No comments:

Post a Comment