I Follow...

Sunday, February 20, 2011

Allah Engkau Dekat, Penuh Kasih Sayang...(IV)

Hari yang agak meletihkan... 

Malam semalam hubby kata "kita pindah ke bilik bawah la, tak larat dah nak panjat tangga naik atas".  Aku kata "bagus gak tu.."  Tapi jauh di sudut hatiku, aku bimbangkan kesihatannya.  Nampak macam tak larat jer dia sekarang.  Tangan sebelah kanannya macam lemah sikit dan ku perhatikan dia lebih banyak menggunakan tangan kirinya...  Belas hatiku tidak terkira melihatnya.  Tidak pernah putus aku berdoa agar dia kembali sihat...

So pagi tadi kami jalankan projek pindah bilik.  Kami tu bermakna aku dan si kecik Shiha jer.  Sebab abah memang tak daya membantu.  Dah alang2 pindah bilik, kami teruskan jer jadi projek bersihkan rumah.  Nak buat berdua jer dengan Solihah semestinya tak larat.  Kak Long, Abang Ngah dan Abang Yang tak balik minggu ni.  Masing2 ada program di asrama mereka.  So apa lagi... panggil la Asyraf The Bangla Man.. Memang kami selalu panggil Asyraf ni bila ada apa2 kerja yang nak diselesaikan.  Cuci kipas, angkut barang2 dari bilik atas ke bilik bawah, mop lantai... 


 



Here is Asyraf The Bangla Man... hehe (tq Asyraf..)

Sebenarnya banyak lagi yang terjadi hari ni.. tapi aku agak keletihan untuk meneruskan entry ni... Lain kali jer la aku cerita ek...

Kepada para pembaca budiman, sudilah kiranya mendoakan agar suami ku kembali sihat dan doakan juga agar kami sentiasa kuat, tabah dan redo atas segala takdir Allah ini...

No comments:

Post a Comment