I Follow...

Monday, December 31, 2012

2013... bagaimana akan ku hadapinya...?

Berada di ambang 2013 aku tertanya-tanya bagaimana harus ku hadapinya?  2013 tahun yang bakal ku jalani tanpa dia di sisi...

Hidup tanpa dia macam tak complete jer.. bagai irama tanpa lagu... bagai bulan tanpa bintang.  Telah hilang kesempurnaan hidup bagaikan hilang sebelah kaki, bagaikan buta sebelah mata... Sana sini kosong dan sepi.. Ku pandang sini kosong, pandang sana pun kosong... Walaupun anak-anak ada, tapi masih terasa sepi dan kosong.  Walau seriuh manapun keadaan sekeliling aku masih terasa sepi yang mencengkam jiwa. Rindu padanya tidak pernah padam... Kadangkala tanpa sedar aku berkata-kata sendirian... seolah-olah sedang berbicara dengannya...

Bukan mudah untuk meneruskan hidup ini tanpa dia.  Ahhh.. tiada guna aku menyesali... Ya Allah, bimbinglah hambaMu ini... Rahmati roh suamiku dan tempatkannya bersama-sama hambaMu yang solleh....Amin..

"SELAMAT TAHUN BARU 2013" untuk AKU..





No comments:

Post a Comment