I Follow...

Thursday, December 20, 2012

Turning over a new leaf...

 Hari ini aku bangun pagi, menghadap cermin dan ku katakan pada diriku..."cukuplah... i am tired of being sad...i need to turn over a new leaf"... Mulai hari ini akan ku tinggalkan segala kepiluan itu.  Akan ku hadapi hari-hari yang mendatang dengan lebih redo dan dengan lebih positif.  Allah ambil suami ku, pasti ada hikmahnya.  Dia yang pergi tak mungkin akan kembali... Namun dia akan tetap kekal bertakhta di hati... Cuma aku yang masih diberi waktu untuk bernafas di muka bumi ini wajib meneruskan hidup.  Hari ini aku bertekad, akan ku gunakan setiap waktu dan setiap anugerahNya kepada ku dengan lebih baik.  Ya.. aku boleh melakukannya.  Aku boleh berdiri dengan kaki sendiri.. aku boleh melangkah dengan kaki sendiri... Pergantunganku hanya padaMu Ya Allah.  Bantulah aku, bimbinglah aku.  Tetapkan matlamat hidupku hanyalah untuk mencari redoMu....Abadikan cintaku hanya untukMu...Ilahi...terimalah hambaMu yang hina dan lemah ini...



You are here... in my heart.. dulu, kini dan selamanya...


No comments:

Post a Comment