I Follow...

Monday, April 11, 2011

What a day..!!! huh....

Adeh... letihnyer...  Pukul 9.30 pagi keluar dari ofis, ambil hubby untuk appointment dengan Dr. Pang di PPUM.  Pukul 10.00 sampai dan syukur banyak2 sebab senang jer dapat parking.  Pukul 10.20 dapat nombor giliran untuk jumpa doktor.  Hubby dapat nombor 2006.  

Silakan duduk ek.. tungguuuuuuuuuu...:-)  Baca Metro, tengok tv, sembang2, then baca Metro balik, gi toilet... sembang2 lagi... jenguk2 kat luar... belum gak dipanggil.  Tungguuuuu... Akhirnya pukul 1.15 petang nombor 2001 dipanggil.  Ada 5 orang pesakit lagi... :-) Perut dah lapar giler.. pagi tadi tak breakfast pon coz ingat nak breakfast ngan hubby kat hospital.  Sms ofis beritahu aku ambil cuti jer la, sebab memang dah tak sempat nak balik ofis nampaknya....  Finally pukul 2.25 ptg barulah tiba giliran hubby berjumpa doktor.  Borak2 ngan Dr. Pang sampai pukul 2.55 petang.  Lately ni hubby kena selsema yang agak teruk.  Mata dan telinganya selalu berair.  Batuk pun agak kerap terutama waktu malam.  Selain tu hubby gak mengalami diarrhea tapi tak la kerap dalam 2 atau 3 kali sehari jer.  Aku dan hubby harap ianya perkara biasa dan tiada apa2 yang serius....  Hingga kini, itulah harapan kami.  Kalau boleh aku tak mahu komplen lebih2 mengenai simtom2 ni coz hubby kata syukur, Alhamdulillah dia boleh bangun, berjalan dan uruskan diri tanpa dibantu... Tapi aku masih rasa tak sedap hati sebab Dr. Pang kata ada bengkak kat dalam telinga hubby.  Katanya mungkin kerana kedudukan telinga berdekatan dengan bengkak di  cerebellum hubby tu so ia bergerak ke situ.  Dia minta hubby buat CT scan lagi.  Kali ni CT scan thorax, abdomen and brain. Hmmm... ikut jer la kata doktor tu...

Keluar jer dari bilik doktor tu terus aku ajak hubby gi makan.  Dah pukul 3 lebih, mau nyer tak lapar?  Lepas  makan pergi pulak ke Bahagian CT scan untuk buat appointment for the CT scan.  Dapat lah date untuk CT scan pada 28 April 2011 ni.  Alamak, dah pukul 4.00 petang.  Solat zohor pun belum lagi.. Hubby suruh aku solat dulu sementara dia ambil nombor untuk ambil ubat di farmasi - kami solat bergilir2.  Selesai ambil ubat jam dah pun pukul 4.40 petang.  To make it worst.. hari hujan la pulak.  So aku kena meredah hujan, ambil kereta dan jemput hubby di lobi.  Dan nak lagi menguji kesabaran ku, lepas jer bayar parking, nak ambil kereta, ader pulak apek dok suker2 letak kereta menghadang aku untuk keluar... tunggu, punya tunggu  lastnya dengan maki2 dalam hati, aku bunyikan hon...  Lepas tu bersahut2 gak la orang lain gak bunyikan hon... Tak lama lepas tu baru la datang apek tu dengan senyum senyihnyer alihkan kereta dia.  Ikutkan hati, nak ajer aku langgor kereta apek tuh!!!!! atau pun "Kiter bakorrrrrrrr...." heheheheh....

Kami sampai rumah pukul 5.15 petang... hmmmmmm.... Begitulah berlalunya satu lagi hari dalam hidup ku... huhu...

13 April ni pulak ada appointment ngan Bahagian Onkologi.  Adeh... kena ambil cuti lagi ke nih????

Anda akan dilayan sebentar lagi... :-)

Terlentok, siap berdengkur lagi... hehehe..

Yang ni pun sama gak...

Lena di ribaan isteri tercinta...

Ini muka boring tahap gaban...!!!!

Prof Dr. Pang


3 gadis jelita...
(Aku musykil apakah kerja 3 gadis jelita ni sebab every time ada doktor lalu mereka akan kejar dan hadiahkan sebatang pen.  Promoter ke aper ek?


No comments:

Post a Comment