I Follow...

Tuesday, November 22, 2011

Need a break...

Kalau diikutkan amarah ini mahu jer aku menjerit sekuat hatiku... mahu jer ku hempaskan dokumen ni ke muka pompuan kat kaunter tu... mahu jer aku meraung kuat2... biar dunia tahu betapa kecewanya aku, betapa letihnya aku, betapa nak muntahnya aku menangani situasi ini... Ingat Tuhan.. Sabar...  Huh.. iyer lah...!!!

Dah 2 minggu tak selesai2 gak masalah ni.  Banyak tol kerenah nak keluarkan wang KWSP untuk pembelian rumah.  Dah 2,3 kali aku ulang alik dari KWSP, Lawyer... aduh...mana nak fikir appointment hubby yang tak putus2 kat hospital, mana nak fikir tentang sekolah Shiha, mana nak fikir tentang rumah, mana nak fikir tentang kerja yang melambak kat ofis tuuuuuu.... Ahhhhh... tak mampu dah aku ni....huhu... Dah la keluar masuk ofis macam ofis sendiri jer...

Selesai jer semua ni, selesai  kerja2 aku kat pejabat tu, aku nak cuti.  I need a break!!!! Biar lah apa nak jadi pun jadi lah....Kalau tak aku leh sakit jiwa cam ni...... Aku pentingkan diri sendiri?... Mungkin... Biarlah...!!!




No comments:

Post a Comment