I Follow...

Monday, March 26, 2012

Bidan terjun lagi........


Hahahah... sajer nak gelak sat no...
Aku kena jaga tempat Tun Abdullah rite now.  Rozie the PA pergi kursus. (Rozie oooo Rozie... time ni la pulak ko pegi kursusnyer.... huhu...)  Ini bukan kali pertama aku jadi bidan terjun kat sini... Dah banyak kali la juger.. Tapi hari ini aku terpanggil pulak untuk menulisnya di blog ku yang tak seberapa ini... Mungkin sebab bos kata ini adalah 'hadiah' hari jadi aku..wakakaka... gelak, gelak...!!! (Lebih baik cinta daripada benci.. lebih baik setia dari irihati... menari dan menyanyi sesuka hati... janji kita HAPPY..!!! lalalalalalala... )

Hmmm... sebenarnya tak ada apa sangatlah nak diceritakan pun.. cuma aku rasa amatlah tidak selesa, maklumlah berada di tempat orang.  Lagipun aku tak tahu menahu langsung tentang Pak Lah dan tetamu-tetamunya yang ramai berderet menunggu giliran kat depan aku nih... phewww.. berpeluh aku...

No comments:

Post a Comment